آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از الویتهای اصلی مجموعهی آنیسه پرفیوم بوده است و در این راستا میکوشیم تا هر سفارشی که ثبت میشود در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری نهایی برسد. اما با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش و تحت عنوان ضمانت بازگشت وجه به مدت ۷ روز در نظر گرفته شده است.
شرایط و رویههای بازگرداندن کالا:
- تمامی درخواستهای بازگرداندن محصولات باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت محصول، به مجموعهی آنیسه پرفیوم اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و بستهبندی اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری کنید.
- از آنجا که تمامی محصولات آنیسه پرفیوم در دستهی مواد آرایشی و بهداشتی قرار دارند، قبل از ارسال روی تمامی بستههای ارسالی لیبل یا هولوگرام امنیتی نصب میشود و استفاده از مهلت بازگشت ۷ روزهی کالا تنها درصورتی امکانپذیر است که این لیبل مخدوش یا باز نشده باشد و کالا در کارتن یا بستهبندی اصلی خود به مجموعهی آنیسه پرفیوم بازگردانده شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا بستهبندی اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت ۷ روزهی بازگشت وجه را از بین خواهد برد.
- مجددا هم یادآوری و تاکید میکنیم که انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به محصولاتی تعلق میگیرد که باز نشده باشد. هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینگ، امکان مرجوع کردن محصول را از بین خواهد برد، حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد!
- با توجه به سیاستهای فعلی مجموعهی آنیسه پرفیوم، در صورت انصراف از خرید، هزینهی ارسال کالا به آنیسه پرفیوم بر عهدهی خود مشتری خواهد بود.
شیوهی بازگرداندن کالا به مجموعهی آنیسه پرفیوم:
- قبل از ارسال کالا یا محصول مورد نظر حتما با ما تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهید.
- کالا یا محصول دریافتی را همراه با تمام اقلام آن مانند فاکتور خرید، بسته هدیه (اگر موجود بود) و… ارسال کنید.
- بستهبندی محصول باید سالم و بدون هرگونه خدشهای باشد.
- بعد از هماهنگی با مجموعهی آنیسه پرفیوم محصول مورد نظرتان را از طریق پست یا تیپاکس به آدرس دفتر آنیسه پرفیوم ارسال نمایید. (دقت داشته باشید که هزینهی ارسال محصولات به آنیسه پرفیوم بر عهدهی خود مشتری است)
- لطفا آدرس را روی بستهبندی اصلی محصول درج نکنید. در صورت لزوم بستهبندی اصلی را داخل کارتن دیگری قرار دهید و سپس اقدام به درج آدرس نمایید.
- در نهایت پس از تماس با مجموعه و گرفتن آدرس، بسته را به آدرس دریافتی ارسال نمایید.